piątek, 10 czerwca 2016

Okulary przeciwsłoneczne - jak je dobrać do kształtu twarzy?

Każdemu podobają się inne typy okularów. Często kierujemy się modą lub tym co noszą inni, powinniśmy jednak dobierać okulary do kształtu naszej twarzy. Osobiście miałam z tym duże problemy. Kupić te, bo lepiej w nich wyglądam czy wybrać tamte bo są modne? Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć ten temat i pomóc przy doborze okularów przeciwsłonecznych, bo w końcu lato jest tuż tuż :)



TWARZ OWALNA
Tu sprawdza się wiele modeli. Sprawdzają się prawie każdy model. Trzeba, tylko pamiętać by nie wybierać za bardzo szerokich okularów, ponieważ mogą zaburzyć rysy twarzy.



TWARZ OKRĄGŁA
Kwadratowe okulary wysmuklą i optycznie wydłużą. Najlepiej wybierać oprawki, które będą trochę większe niż twarz. Dobrym pomysłem są też grube oprawki oraz okulary o kanciastym kształcie. Okulary o prostej, poziomej, mocnej linii na górze biegnącej wzdłuż brwi również się sprawdzą. Unikaj okrągłych lub owalnych kształtów.



TWARZ TRÓJKĄTNA
Okulary powinny przywrócić proporcje między czołem a podbródkiem. Świetnie sprawdzą się okulary typu kocie lub muchy.  Delikatne oprawki tylko podkreślą szerokie czoło.



TWARZ KWADRATOWA
Powinno wybrać się miękki kształt oprawek, czyli okrągłe, owalne, typu muchy lub lenonki.


 Mam nadzieję, że post Wam pomógł :)
Snapchat: wercia2oo2 | Instagram: weronikafirlej

25 komentarzy:

  1. Zawsze wybierałam okulary, które najbardziej mi się podobały. Zwracałam uwagę na wykończenie, na to czy dobrze na mnie leżą, i przede wszystkim na odpowiednie flirty chroniące moje oczy, ale nie sądziłam , że okulary się dobiera do kształtu twarzy.
    Pomysłowy wpis.
    Obserwuję- czekam na więcej zaskakujących treści!

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię okulary coś w rodzaju ,,kocich'', uważam, że jako jedne z wielu pasują do mojej twarzy i nie wyglądam zbytnio dziwnie.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh okulary, miałam idealne dla mnie i je zapodziałam gdzieś :(

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ze względu na wadę wzroku, o okularach przeciwsłonecznych mogę sobie pomarzyć :D A jest tyle świetnych okularów, które bym widziała u siebie!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Grr. ja też ostatnio kupiłam okulary, które są modne, które mi się podobały a ja.. wyglądam w nich tragicznie :(

    Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę aby zostawić ślad u mnie :) Pozdrawiam.
    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyczucie czasu, jestem przekonana, że dla wielu Twoich czytelników ten post okazał się niezwykle pomocny! ;) Co do mnie - jestem zakochana w czarnych, klasycznych lenonkach, bo ogromnie podobają mi się np. na zdjęciach u innych, ale sama jeszcze nie znalazłam takich idealnych. Sama też nie wiem, jak będe wyglądała w okrągłych okularach, bo kiedy wybierałam te, które noszę na codzień, padło na nieco "koci" kształt, który rzekomo pasuje do mojej szczupłej twarzy. Jedno jest pewne - dobrze dobrane okulary to naprawdę istotna kwestia, która często jest bagatelizowana, ale cóż począć, jeśli trafimy na absolutne cudeńka?! :D
    Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie okulary najlepsze! :)
    Świetny wpis, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Post przydatny ale na twoim miejscu bym odrobine powiększyła zdjęcia :)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam z większymi, ale według mnie tak wygląda najlepiej, ale dziękuję za Twoją opinię ;)

      Usuń
  9. Zawsze mam problem z wyborem okularów.
    Bardzo przydatny post :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post, chociaż ja powiem, że mi żadne z podanych nie pasuję, najlepiej wyglądam w serduszkach.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatny post! Bardzo fajnie, że zrobiłaś coś innego niż wszyscy :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny wpis :d, zapraszam do siebie opiniownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatny post, aczkolwiek rzadko sięgam po okulary przeciwsłoneczne :)

    thefashionandmyself.blogspot.com

    Ps. Oczywiście obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie trafiony post w moją obecną sytuację, bo właśnie szukam idealnych okularów i dzięki Tobie wiem jaki kształt wybierać :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. trafiłam tu przez przypadek, ale skorzystam z Twoich rad - przymierzam się do zakupu okularków. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie to nigdy nie pomyślałam, żeby okulary wybierać pod kształt twarzy! dzięki :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobre rady! :) A sama akurat kupilam 2 tygodnie temu okularki aviatory z galeriawidzenia com , nie wiedzialam o ksztaltach ale na szczescie wybralam dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Tez kiedyś o tym nie wiedziałam, ale w końcu chyba jest jakiś powód, skoro my źle wyglądamy w danych okularach a na kimś innym leżą wręcz idealnie :D

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy post. Okulary z okrągłymi oprawkami wyglądają najładniej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wpis!Wychodzi na to że dobre okulary zamówiłam sobie ostatnio na galeriawidzenia com!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nigdy nie umiałam dobrać sobie okularów. Zawsze patrzyłam w których się najlepiej czuje. Ciekawy blog. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobór odpowiednich okularów przeciwsłonecznych to dla mnie wyjątkowo trudne zadanie. W większości modeli moja twarz wygląda po prostu dziwnie. Co ciekawe, mam twarz owalną, więc wynikałaby z tego, że większość modeli powinno mi pasować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szukając porządnych oprawek proponowałbym zajrzeć do sklepu internetowego https://www.twojesoczewki.com/111-oprawy-korekcyjne-ray-ban - gwarantuję, że znajdziesz w nim wszystko, czego potrzebujesz...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy i przydatny artykuł. Warto było tutaj zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń