poniedziałek, 15 lutego 2016

Niedoskonałości

Każdy z nas je ma. Nie ma człowieka idealnego. Według mnie, właśnie dzięki naszym niedoskonałością i wadom jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju. Każdy ma jakąś niedoskonałość. Chociażby coś tak drobnego jak krzywy nos czy pryszcz.


 Marylin Monroe powiedziała, że "Niedoskonałość jest pięknem, szaleństwo genialnością i lepiej się całkiem się zbłaźnić niż wszystkich zanudzić" 


Nie warto przejmować się niedoskonałościami, w końcu każdy je ma. Ale jeśli trudno Ci się nimi nie przejmować  zwracaj uwagę na swoje zalety ;)




11 komentarzy:

  1. Świetny post! Każda nasza wada i zaleta czyni nas wyjątkowymi.
    Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, lepiej skupić się na swoich zaletach niż wadach, nie warto się zadręczać :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te słowa Marylin :) Nigdy wcześniej ich nie słyszałam ;)
    Ładnie wyglądasz! Nie zauważam tutaj Twoich niedoskonałości (bo jakieś tam każdy ma :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) super zdjęcia! :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację!

    http://nonviables.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słowa MM są boskie, muszę je zapisać :D
    Piękne zdjęcia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne buty ♥ A co do tematu posta . Naprawdę mądre słowa !

    Obserwujemy ? Jeśli tak to daj znać u mnie w komentarzu :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post. Nikt nie jest doskonały ;)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama myślałam nad tego typu postem! Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że każdy jest piękny na swój sposób! <3
    karollinkowa.blogspot.com/2016/03/cele-i-wyzwania-2.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń