wtorek, 1 grudnia 2015

Prezenty na święta

Grudzień. Ten piękny czas spotkań z rodziną. Święta. Mikołajki. Prezenty.
No właśnie prezenty. Ino co kupić siostrze, bratu, mamie, tacie?
W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić kilka pomysłów na prezenty :)



Nastolatka 
Nastolatką można kupić prawie wszystko zaczynając od ubrań, butów, kosmetyków, a kończąc na biżuterii, książkach czy filmach. Większość nastolatek się maluje, więc dobrym  pomysłem na prezent mogłaby być książka autorstwa Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu, youtuberki Red Lipstick Monster o makijażu :) do tego można by kupić jakąś szminkę, puder lub coś podobnego. Jeśli mam być szczera sama zastanawiam się nad kupnem tej książki (o ile nie dostanę jej od kogoś ;) )


 Nastolatek
Tu sprawa jest trochę trudniejsza. Dobrym prezentem może być np. zegarek, jakieś ubrania, gry komputerowe...


 

Dzieci
Dla dzieci najlepszym pomysłem na prezent są oczywiście.... zabawki :) 
Dziewczynki ucieszą się z różnego rodzaju lalki, pluszaki jak i filmy z księżniczkami. Będąc młodsza zawsze chciałam lalkę niemowlaczka, która można karmić. Moja młodsza siostra od Mikołaja chce latającą wróżkę, która dość często reklamują.
Dla chłopca można kupić samochodziki, figórki, klocki Lego...


 

Rodzice
Obojgu rodzicom można kupić perfumy lub książki. Mamie - kosmetyki, biżuterię, ubrania, buty. Tacie - teleskop, GPS.







12 komentarzy:

  1. Trochę mało propozycji, w dodatku wszystkie pomysły są oczywiste. Następnym razem może coś bardzo kreatywnego/oryginalnego. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety trochę za mało propozycji i żadna nie jest oryginalna :) pozdrawiam ;)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    http://na4evx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety wybieranie prezentów to bardzo trudna sprawa, mimo że jest podane czarno na białym tak jak w twoim poście co możemy kupić, to nie zawsze komus coś sie spodoba, dlatego ja preferuje karty upomnikowe. :)
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) Świetnie piszesz, ciekawy blog :)
    Może wzajemna obserwacja?

    https://nnycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo wybieram się po prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby wszystko takie oczywiste ale ja zawsze mam trudność! :)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na ostatnie urodziny dostałem buty ze sklepu domeno. Mają tam duży wybór męskiego obuwia. Dostałem sneakersy, które pasują jak ulał.

    OdpowiedzUsuń