poniedziałek, 23 listopada 2015

Pędzle do makijażu

W dzisiejszym poście chciałabym Wam napisać jakich pędzli używać do makijażu.



Do pudru:
   Do pudru sypkiego i w kamieniu najlepszy będzie największy pędzel z długim i miękkim włosiem. Powinien on być tak szeroki, że po rozłożeniu mieści się w otwartej dłoni.
Do pudru mineralnego służy pędzel z krótkim trzonkiem.




Do ust:
     Szminkę lub błyszczyk precyzyjnie naniesiesz maleńkim, ostro zakończonym pędzelkiem z długim i miękkim włosiem. Tak nałożony kosmetyk jest trwalszy.

Do różu:
    Dobrym rozwiązaniem będzie średniej wielkości pędzel z grubym, gęstym włosiem. Może być lekko ścięty lub zakończony owalnie, taki idealnie nadaje się do modelowania twarzy.

Do podkładu:
    Tu sprawdzi się nieduży, płaski pędzel o sztywnym i sprężystym włosiu. Takim rozprowadzisz płynny i kremowy fluid. Naniesiesz go cienką warstwę, przez co unikniesz efektu maski i precyzyjnie pokryjesz trudne partie twarzy, np. wokół nosa.

Do cieni:
    Przydadzą się małe pędzelki o krótkim i zwartym włosiu. Najpopularniejsze są: półokrągłe - do nakładania cieni oraz prosto ścięty - do ich rozcierania.



Do korektora:
    Nieduży pędzelek o płaskim, zwartym i wąskim włosiu pozwoli Ci zamaskować, np. mniejsze krostki trądzikowe, popękane naczynka oraz większe zmiany na twarzy, np. przebarwienia.



Dziękuję za poświęcony czas na przeczytaniu tego postu :)
  Mam nadzieję, że post się podobał i przydał

♥ Każdy komentarz i obserwacja są mile widziane ♥ 


 

15 komentarzy:

  1. ja nie używam wgl pędzelków, ale stronę dodaje do ulubionych, gdybym miaa zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźna kolekcja pędzelków :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w kilka pędzili z Hakuro i od razu się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie używam pędzelków , od czasu do czasu tylko do powiek ;)

    http://opiniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie ogarniałam jaki pędzel jest do czego, ale rozjaśniłaś mi wszystko! Marzę o Hakuro, ale na co dzień niestety nie nakładam pudru, bo mam całkiem znośną cerę. :)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O ! Zawsze miałam problem z rozróżnianiem pędzli:) Przydatny post!
    Pozdrawiam:)
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu zainwestować w pędzle! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle do makijażu- najlepsza rzecz <3
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog wyróżnia się wyglądem spośród innych. Bardzo interesujący post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny oraz bardzo pomocny post, ja pędzli używam do pudru oraz różu :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i przydatny post :). Ja na razie nie używam pędzelka, puder nakładam w inny spósób, ale myślę, że w przyszłości skorzystam z twoich porad :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny I przydatny post :*
    Nie używam pędzli ale chyba zacznę :3
    Pozdrawiam :3

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatny i ciekawy post :) Nigdy nie odróżniałam które do czego :D
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń