sobota, 12 listopada 2016

Toksyczna znajomość

Chyba każdy spotkał się z tym wyrażeniem. Niektórzy mogli tego doświadczyć. Taka znajomość (prawie) zawsze źle się kończy. Toksyczna znajomość. Fałszywa przyjaźń.


Ufałaś swojej "przyjaciółce". Powierzałaś jej wszystkie swoje tajemnice, a później dowiadujesz się, że cała szkoła wie o Twoich problemach.
Czasami jest tak, że Twoja "przyjaciółka" nigdy nie ma dla Ciebie czasu, ale Ty musisz być na każde jej skinienie.
Dowiedziałaś się, że Twoja "przyjaciółka" Cię obgaduje, śmieje się z Ciebie.
Ze złości nawet nie chcesz słuchać tego co ma do powiedzenia...


ALE CO JEŚLI TO WSZYSTKO NIE PRAWDA?
Co jeżeli okaże się, że  Twoje sekrety wyjawił ktoś inny, a nie ona? Co jeśli nie ma czasu, bo musi pomóc mamie? Co jeśli zazdrosna koleżanka powiedziała Ci, że Cie obgaduje mimo że wcale tego nie robi?

Czasami trzeba się nad pewnymi decyzjami zastanowić. Porozmawiać na spokojnie ze swoją przyjaciółką i wszystko wyjaśnić, bo możemy ją skrzywdzić oskarżeniami.
Oczywiście nie mówię, że zawsze tak jest, ale trzeba też patrzeć na to, że nie wszystkie osoby trzecie powiedzą Ci prawdę.


Jak widzicie dzisiaj w role modelki znów wcieliła się Beata ^^
Mój instagram | snapchat: wercia2oo2



38 komentarzy:

  1. Masz rację takie znajomości szybko się kończą. Świetne post daje do myślenia Pozdrawiam Naciaka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie życzę nikomu żeby takiej przyjaźni doznał :/ Piękne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nigdy nie byłam w takiej 'przyjaźni', a osoby trzecie nigdy nie mówiły do mnie źle o moich przyjaciółkach :)
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio przeszłam przez podobną sytuację, dalej nie mogę się do końca z tego otrząsnąć, ale wiem, że będzie lepiej i nie chce żyć przeszłością ;)
    jesteś śliczna

    obserwuję :) a w wolnych chwilach zapraszam --- > http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podejście!
      A na zdjęciach to nie ja, tylko moja przyjaciółka ;)

      Usuń
  5. bardzo ładne zdjęcia!
    nie życzę nikomu takiej "przyjazni" :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedomówienia są chyba najgorszym złem w relacjach międzyludzkich. Niby nic, a taką burzę może rozpętać! W każdym razie, parę takich fałszywek w swoim życiu przeżyłam i teraz rozsądniej dobieram sobie przyjaciół :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na szczęście nie miałam nigdy takiej sytuacji i w sumie nie wiem co bym miała wtedy zrobić, swietny post daje dużo do myślenia :D
    Pozdrawiam♥♥

    http://blondbme.blogspot.com/2016/11/today-is-perfect-day.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w podobnej relacji, jeszcze w gimnazjum. Na szczęście to się skończyło, a ja dzięki temu stalam się w pewnym sensie mądrzejsza i bardziej doświadczona :)

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie raz miałam taką fałszywą przyjaźń, potem trudno jest komukolwiek zaufać.
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkałam się z taką przyjaźnią i szczerze mówiąc trudno mi było się po tym pozbierać.
    Fałszywość to chyba najgorsza cecha ludzka.

    MARTHA-ZAPRASZAM💋

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, ze u Ciebie jesień zawitała na dobre :)
    Post spoko :)

    http://unrulywolfs.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam ;)
    Śliczne zdjęcia i bardzo ładna modelka :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś w moim życiu pojawiła się taka znajomość i przyznam, że niełatwo było mi się po niej pozbierać :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia.Masz super blog,oby tak dalej,pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo nie lubię fałszywych ludzi. Niestety ale "przejechałam" się na niektórych znajomościach, nie za miłe uczucie ;/ Bardzo dobry post i ładne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety miałam nieprzyjemność mieć styczność z takimi ludźmi ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że teks jest taki krótki. N a ten temat można naprawdę się rozpisać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prawda :) Ale pytanie komu by się chciało poświęcić dwie godziny na czytanie moich wypocin? :D

      Usuń
  18. emocje i pośpiech to najgorsi doradcy ;) dlatego wszelkie sprawy między przyjaciółmi, czy jakimikolwiek osobami należy wyjaśniać spokojnie :) szczera rozmowa zawsze przyniesie dobre skutki! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. taka przyjazn to najgorsze co moze spotkac czlowieka:(

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś przyjaciółkę ufałam jej i zawiodła mnie, bo odgadywała mnie z moim wrogiem. Jeżeli nie była wobec mnie szczera to nie zasługuje na przyjaźń, dlatego się od niej odcięłam ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci że ja już w przyjaźń nie wierze... tyle razy sie sparzyłam ,.... masakra co sie z tymi ludźmi robi :<
    Świetny post <3

    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naskakiwanie na kogoś jest bez sensu. Lepiej przekonać się w tym fakcie, albo po prostu porozmawiać ;) bardzo ładne zdjęcia ☺
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tobą :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczne zdjecia tak jk i Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z tym co napisałaś, ładne zdjęcia.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak czytała o mojej relacji z byłą "przyjaciółką". To było tak toksyczne. Teraz się sama z siebie śmieję jak mogłam przez 3 lata to wszystko ciągnąć?... masakra.
    Może wspólna obserwacja?
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Może nie byłam w toksycznej relacji z kimś, ale zawiodłam się już kilka razy na osobach, które miałam za przyjaciół...

    OdpowiedzUsuń
  28. Toksyczne przyjaźnie są okropne, ale potrafią też wielu rzeczy nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam kiedyś w toksycznej przyjaźni, niestety :/ Post się bardzo fajnie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wcześniej czy później okazuje się kto jaki jest na prawdę. Jak to się mówi "Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie" i to jest całkowita prawda. Na szczęście nie miałem takiej znajomości i dzięki Bogu. Człowiek uczy się na błędach i często jest to dobra lekcja na przyszłość.

    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Musimy uważać komu ufamy...
    Ale masz rację - spokojną rozmową można do czegoś dojść :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. tez mialam kiedys przyjaciółkę..

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawsze w takie przyjażnie się pakowałam ,do dziś mam nadzieję że kiedyś trafię na kogoś wartego zaufania
    piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń