środa, 25 stycznia 2017

Może jednak nie...



Ile razy powiedziałeś sobie: "Może jednak nie.."
A co jeśli tak?

Chcąc spróbować czegoś nowego nie możemy mówić sobie, że lepiej nie. Przez to nie będziemy mogli się rozwinąć, iść do przodu. Wiara w siebie jest bardzo ważna, a pesymistyczne myślenie na pewno nam nie może.

Przez długi czas chciałam zacząć blogować, ale ciągła myśl "Nie lepiej nie, a co jeśli nie wyjdzie?". Jednak w końcu zaryzykowałam i była to najlepsza rzecz jaką zrobiłam w życiu. Jeśli się nie pokonamy swoich obaw być może ominie nas najlepsza chwila w życiu.

Denerwując się przed sprawdzianem i myśląc: "Nie ma szans, nie napisze tego!" nie pomagamy sobie, lecz szkodzimy, tracimy cały zapał i motywację.
Następnym razem zamiast wmawiać sobie, że nam się nie uda trzeba powiedzieć, że damy radę!

23 komentarze:

  1. Krótki ale bardzo motywujący post! Mogłabyś go bardziej rozwinąć, z checią bym przeczytała :) Zdjęcia bardzo ładne, masz na prawdę śliczne włosy powiedz mi stosujesz jakieś odzywki?
    Życzę miłego wieczoru oraz serdecznie zapraszam do siebie reginaboguckaaa.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jedynie olejku odbudowującego kreatynę z witaminą E z Pantene :)

      Usuń
  2. Oj ja często sobie tak mówie, ale później przychodzi do mnie rozsądek krzyczący - żyje się raz!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja decyzje podejmuje spontanicznie wiec nie mam czasu na takie myślenie,bo żyje się raz!
    Zapraszam do siebie!
    http://bymoiree.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak! Dlatego ja odkąd poszłam do liceum, staram się nie rezygnować z planów, bądź marzeń. Warto trzymać się tego, że jednak się uda i starać się to wszystko realizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post ale strasznie krótki :D Ja i spontaniczność idziemy w parze i nie mamy w planach się rozstać ;D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą jednak bardzo często tracę wiarę w siebie :/
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze napisane :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze staram sie pozytywnie podchodzic do życia, w końcu jest jedno,a żałuje się tylko tego, czego się nie zrobiło :)

    Pozdrawiam www.this-iss-it.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie sweterki bordowe - wrecz kocham ;)

    Obserwuje i zapraszam do nas :*

    www.gabrysioweetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli mówimy sobie, że damy radę to damy radę! To co dzieje się w naszej głowie dzieje się też w rzeczywistości :)
    Nie rób zdjęć od góry! Skracają naszą sylwetkę. :)

    Obserwuję!
    https://callmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia, u Ciebie jeszcze tyle śniegu a u mnie słoneczko świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na post :)! A zdjęcia są prześliczne :*
    pozdrawiam.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry post, ostatnio przeglądam dużo wpisów i nieczęsto znajduję coś z sensem :) Miłe dla oka zdjęcia!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj sama często tak mówię.
    Koniec z tym ;)

    Trzeba umieć znaleźć wiarę w siebie - to jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś śliczna! jeeeeju! I te włosy!
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokladnie! Sam pamietam jak jeszcze jakies 6 miesiecy temu siedzialem zazwyczaj w domu i doslownie nic nie robilem. Poniewaz wszystko konczylo sie odpowiedzia ktora brzmiala " a moze jednak nie" az w koncu nauczylem sie wierzyc w siebie, i robie doslownie to na co tylko mam ochote. Rozwijam sie, i caly czas ide, a nawet i biegne do przodu! :) swietny post! Obserwuje!

    Zapraszam rowniez do siebie! A kto wie moze i to tez twoj blog pojawi sie na jednym z moich kolejnych postow! lifebylucas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia! A co do "a może jednak nie", oh jak ja to dobrze znam. Teraz już staram się tego nie używac i w razie czego żałować, że coś zrobiłam, niż żałować że nie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słowa,które ostatnio również dręczą mnie gdy zastanawiam się czy założyć konto na Youtubie. U mnie zawsze kończy się ta myśl słowami "nie no,lepiej nie" :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne słowa i jeszcze piękniejsza modelka

    OdpowiedzUsuń