czwartek, 15 grudnia 2016

Dlaczego piszę bloga?

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego ludzie piszą blogi? Każda blogerka czy bloger odpowie inaczej. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić dlaczego pisze boga.


Mogłabym teraz po prostu napisać, że lubię, sprawia mi to radość, ale te odpowiedzi są zbyt banalne. Dlaczego pożytkuje swój wolny czas by pisać posty? Dlaczego założyłam bloga? Dlaczego często marznę na sesjach by mieć zdjęcia do postów? Czy nie żal mi czasu, który poświęcam na mój mały kawałek sieci?


Ostatnio na sprawdzianie z języka polskiego mieliśmy napisać swoją autocharakterystykę. Napisałam tam, że blog jest dla mnie odskocznią od codziennej rutyny, ale czy tylko? Otóż nie, jest on dla mnie czymś więcej.


Może na taką nie wyglądam, ale jestem osobą dosyć nieśmiałą. Często boje się wyrazić własne zdanie. Odkąd prowadzę bloga przychodzi mi to o wiele łatwiej. Czuję, że mam o wiele więcej pewności siebie niż kiedyś. Pierwszego bloga założyłam ze swoją przyjaciółką, ponieważ obawiałam się braku akceptacji, nie tylko ze strony czytelników, ale również znajomych.
Więc blog jest dla mnie sposobem na bycie pewniejszą siebie oraz wyrażaniu siebie.

Wiec czym jest dla mnie blog? Jest on moim sposobem na życie.

Snap: wercia2oo2 | Instagram: weronikafirlej 

39 komentarzy:

  1. Na prawdę cudownie to wyjaśniłaś, i oby tak dalej. I co raz to mocniej wyrażaj siebie, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/5-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niej.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto ryzykować i spełniać swoje marzenia, skoro blogowanie sprawia ci przyjemność to rób to dalej i rozwijaj się :) Możesz osiągnąć coś w tej dziedzinie ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To już pewnego rodzaju przyzwyczajenie - ja np. nie wyobrażam sobie teraz skasować bloga. Bardzo fajne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że dzięki blogowi stajesz się coraz to bardziej pewniejszą osobą! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja inaczej bym ujęła "dlaczego piszę bloga", ale jak to napisałaś, każdy ma inny powód. Po za tym świetne zdjęcie! :) WESOŁYCH ŚWIĄT! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem wszystko tylko niestety dla mnoe to napisalas oklepany tekst. Zbyt duzo widzialam identycznych argumentów pisanych przez nastoletnie "blogerki" i chyba dlatego akurat ten wpis wcale do mnie nie przemawia. Sorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wyjaśnienie!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś i miło się na Ciebie patrzy :) Wydaje mi się, że powinnaś się zastanowić nad tym jak robić lepsze zdjęcia (poszukaj tutoriali, artykułów w internecie). Też zaczynałam w Twoim wieku i wiem, że się da robić fajne foty nawet jak ma się kiepski aparat. Pokombinuj a Twój blog na tym na pewno zyska :*

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje :) Tak, wiem i pracuje nad lepszymi zdjęciami, ostatnio dużo na ten temat czytałam nie tylko artykułów, ale również pobrałam kilka e-booków :)

      Usuń
  10. Super! Ja piszę bloga, też ze specjalnych względów może będę mieć kiedyś okazję napisać o tym na moim blogu :) Świetny post, lubię właśnie tego typu notki, gdzie ktoś opisuje kawałek siebie!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/krakow-stylizacja-5.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem Cię, ja sama dzięki blogu mam o wiele więcej pewności siebie i teraz nie boje się wyrazić własnego zdania
    pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie napisałaś. Ja uważam tak samo. Nigdy nie jest mi szkoda tych godzin pełnych pracy nad tym co kocham robić ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie blog również jest sposobem na życie i ucieczkę od szarej codzienności :) Odkąd go prowadzę, moje życie bardzo pozytywnie się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prowadzenie bloga czesto wywraca nasze zycie do gory nogami i albo to pokochamy no albo prowadzimy bloga na sile.
    W sumie nigdy sie tak zbytnio nie zastanawialam nad takim glebszym sensem dlaczego to zaczelam blogowac!
    Haha znam to bardzo dobrze kiedy chcesz miec fajne zdjecia ale na dworze jest tak zimno ze zastanawiasz sie tylko czy na zdjeciach bedzie widac jak bardzo ci zimno, haha!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie blog to ucieczka od szarej rzeczywistości i przede wszystkim jest to coś co kocham!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę już kilka lat i zwyczajnie brakowałoby mi kontaktu z innymi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz:)



    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bloguję 6 lat i uwielbiam wracać do 2010 roku, gdy dopiero stawiałam pierwsze kroki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia
    ideadiygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie ci wyszły te zdjęcia ^^
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :)
    Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia! Powodzenia w prowadzeniu bloga i wesołych świąt :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia i post bardzo ciekawy fajnie się czyta :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
    pyszności na wigilijnym stole,
    wspaniałej rodzinnej atmosfery,
    wypełnionej melodią staropolskich kolęd,
    a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra
    i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, zapraszam do siebie http://oleksandrao.blogspot.com/2016/12/vinted-style.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wcześniej miałam anonimowe blogi, bo też się bałam opinii publicznej. Niedawno założyłam właśnie tego i nie przejmuję się tym, co inni pomyślą. Znajomi często podchodzą do mnie w szkole i pytają o kolejne posty, życząc powodzenia. Wystarczyło tylko się przełamać ! Napisałaś świetny post ! Widać, że blog jest dla Ciebie bardzo ważny ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozumiem podejście, też tak miałam, ale moja historia w blogowaniu jest dość długa i dopiero w tym roku weszła na właściwe tory! :)
    Pozdrawiam i życzę duuużo pewności siebie na następny rok! Nie ważne co myślą inni, patrz na najbliższych i na siebie, bo to Twój blog i Twoja sprawa (choć wiem i oczywiste jest, że ludzie potrafią nieźle gadać;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam podobnie. Wcześniej miałam wiele różnych blogów. Jednak dopiero teraz czuję się ciutkę spełniona. Wiem, że brakuje moich zdjęć.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiele osób mnie pyta po co mi blogowanie, że marnuję czas, nic z tego nie mam. A to nie na prawda. Bloguję, bo lubię, lubię wyrazić swoje zdanie, wypowiedzieć się na jakiś temat. A czas zmarnowany na coś co lubię, co mnie opisuje nie jest czasem zmarnowanym. A co mam w zamian? Setki pozytywnych komentarzy i obserwatorów.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Blog jest pasją. Mój blog jest moim własnym kawałkiem w internecie, gdzie mogę napisać co tylko chcę i wykreować go od samego początku. Jest dla mnie pasją, czasem wolnym. Bardzo lubię pisać i dlatego też go prowadzę, na dodatek pogłębia mój język. Wzamian za pisanie bloga otrzymuję satysfakcję i mnóstwo cudownych komentarzy. ♥

    http://xatsukochan.blogspot.com/2017/01/8-dziwnych-gadzetow-pochodzacych-z-azji.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Dlaczego ja piszę bloga? Od zawsze ciągnęło mnie do tego by działać w internecie. Często zaczynałam lecz po jakimś czasie rezygnowałam ze względu na to " co ludzie powiedzą" jednak po jakimś czasie bardzo mi tego brakowało. teraz postanowiłam robić to bez względu na to bo jeśli coś kochasz robić to robisz bez względu na wszystko
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pisanie bloga bardzo pomaga w życiu - człowiek jest bardziej otwarty, nie wstydzi się czegoś powiedzieć. Ogólnie rozwija swoje pasje (w moim przypadku jest to pisanie i robienie zdjęć).
    Blog jest idealną odskocznią od codziennego życia :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie również sprawia wiele radości dodawanie wpisów, robienie zdjęć, nowe komentarze <3 Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie, żeby to wszystko nagle zniknęło

    http://stylistfashioon.pl/?p=58

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam to samo,założyłam bloga i dzięki temu stałam się bardziej odwarza, pewna siebie. Niestety musiałam go usunąć i wróciła dawna wersja mnie czyli cicha, nieśmiała dziewczyna, dlatego po dość długiej przerwie znów prubuje swoich sił z blogowniem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna stylizacja! Piękne zdjęcia! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń