poniedziałek, 3 października 2016

Autumn

Kalendarzowa jesień już dawno za nami. Za oknem liście zaczynają zmieniać swoje kolory. Las o tej porze roku wygląda cudownie. Można spacerować po liściastym dywanie, który przyjemnie szeleści pod stopami.




 Poza kolorowymi liśćmi w jesieni kocham także sweterki! Doskonale chronią przed zimnem i ślicznie wyglądają!




Jak pewnie zauważyliście na zdjęciach nie pojawiłam się ja - jak to zazwyczaj było - lecz Beata. Tym razem postanowiłam stanąć po drugiej stronie obiektywu. Zazwyczaj moja dzisiejsza modelka robiła mi zdjęcia, tym razem role jednak się odwróciły.


A na koniec podaje wam posty, do których Beata do robiła zdjęcia klik klik oraz jej instagram.


snap: wercia2oo2 | instagram: weronikafirlej


14 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :) Ja uwielbiam jesień więc się bardzo cieszę.
    Zapraszam Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, Beata tu wygląda na 10 lat haha♡ Ładna i prosta stylizacja. Bluzka bardzo mi się spodobała :)
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki, w ten okropny i zimny dzień..
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jak najbardziej fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, czuć w niej magię jesieni ;) i te kolory- az miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, super post! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Życzę sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia ! bardzo mi się podoba ten czerwony sweterek :)
    pozdrawiam, Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Look bardzo ladny a w szczegolnosci sweterek!
    Pozdrawiam
    Darriskablogerka.blogspot.cok

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladny sweterek pasuje do Twojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekkie codzienne stylizacja i dobrze dobrane obuwie damskie to podstawa dobrego wyglądu. Ty radzisz sobie z tym świetnie!

    OdpowiedzUsuń