wtorek, 20 października 2015

Wyspa Potępionych - recenzja

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki Wyspa Potępionych.
Z góry mówię, że moja opinia nie będzie długa, bo nie chcę, żebyście spędzili pół dnia nad jej czytaniem ;)



Tytuł: Wyspa Potępionych
Tytuł oryginału:  The Isle of the Lost
Autor: Melissa de la Cruz
Wydawnictwo: Egmont
Stron: 320


Opis:

 Przed dwudziestu laty wszyscy złoczyńcy zostali wypędzeni z królestwa Auradonu na Wyspę Potępionych – mroczne, ponure miejsce strzeżone polem energii, które uniemożliwia im ucieczkę. Pozbawieni swych magicznych mocy, żyją teraz w odosobnieniu, zapomniani przez resztę świata. Jednak w Zakazanej Twierdzy ukryte jest Smocze Oko – klucz do prawdziwego mroku i jedyna nadzieja złoczyńców na ucieczkę. Tylko najsprytniejszy, najbardziej nikczemny i najniegodziwszy łotr zdoła je znaleźć.… Któż to będzie? Podczas wyprawy po Smocze Oko potomkowie czarnych charakterów udowodnią, że łotrowskie pochodzenie o niczym nie przesądza, a bycie dobrym wcale nie jest takie złe.




 Recenzja:

Jedna z ciekawszych książek jakie czytałam.  Film pt. Następcy jest jakby kontynuacją tej książki. Kończy się ona w tm momencie gdzie zaczyna się film.
W książce jest opisane to co dzieje się po słowach: I żyli długo i szczęśliwie... .
Książka przez większość czasu jej czytania czytała mnie w napięciu. Po przeczytaniu rozdziału nie miałam ochoty jej odkładać.Gdybym tylko mogła przeczytałabym ją w jeden dzień. Zazwyczaj książki czytam wieczorem, także tą. Wtedy nie mogłam zasnąć rozmyślając co będzie dalej, jak się to wszystko skończy.
Książka opowiada o tym jak zaczęła się przyjaźń czwórki bohaterów, czyli Mal, Evie, Jay'a i Carlosa, o tym jak żyło im się na wyspie, o ich wyprawie po Smocze Oko...
Nie chcę więcej zdradzać co dzieje się w książce, żebyście sami ją przeczytali.
Bardzo polecam książkę Wyspa Potępionych.



Czytaliście już może tą książkę? Jeśli tak to co o niej sądzicie?


♥ Zapraszam do komentowania i obserwacji ♥

9 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, na pewno w najbliższym czasie ją przeczytam ! :>
    Zapraszam na mojego bloga :)
    Wczoraj zaczęłam robić 30 dniowe wyzwanie Mel B, czy chciałabyś powalczyć ze mną o płaski brzuch i jędrne pośladki ? :P
    Jeśli tak zapraszam na mój nowy wpis :)
    http://nononomx.blogspot.com/2015/10/byc-idealna.html

    Podejmij ze mną to wyzwanie, by już za miesiąc, moc się cieszyć efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja! Od kiedy pojawił się film 'Następcy' od razu chciałam kupić tę książkę, jakoś nigdy nie miałam okazji, ale po twojej recenzji stwierdziłam, że muszę ją mieć jak najszybciej! :D

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ją mieć, zwłaszcza dlatego, że obejrzałam film "Następcy" dwa razy. Dzięki Ci, że opisałaś to tę książkę, bo bez tego nigdy nie miałabym o niej pojęcia. <3 Chwała Ci za to!

    http://piorkopiotrusiapana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to napisałaś, za to ja zrobiłam recenzję filmu na podstawie tej książki :) Zapraszam http://najlepsze-filmy-forever.blogspot.com/2015/10/nastepcy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu książki, więc muszę po nią sięgnąć! :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tą książkę!Jest cudowna!
    fashion--twins.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?


    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż, ostatnio nie mam czasu na książki spoza listy lektur, a już na pewno nie przepchnę tego tytułu na przód w liście must-read. Fantasy na wspaniałą skalę, tolkienowska tak, ale może kiedyś jednak się skuszę.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2015/10/powerful.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie napisałaś recenzję :)
    Zapraszam do siebie :) http://bloomrosel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać książki i ta nawet wpadła mi w gust. Może niedługo przeczytam!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń