poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Nieprzyjmowanie pomocy nie czyni z Ciebie bohatera



Sama wiele razy nie prosiłam czy odrzucałam pomoc nawet kiedy na prawdę jej potrzebowałam. Wszystko tylko dlatego, żeby nie stracić swojej dumy, bo przecież sama też dam sobie rade.


Ale jednak czyjaś pomoc lub dobra rada są nam niezbędne by zrobić ten krok naprzód. Bez nich będziemy stać w miejscu i nie uda nam się rozwijać. A bohaterami też nie zostaniemy gdy będziemy odrzucać pomoc. Razem, przy pomocy innych stać nas na o wiele więcej, bo przecież w grupie siła prawda? 😄


22 komentarze:

  1. A ja chętnie przyjmuję pomoc, jeśli tylko ktoś ma ochotę mi jej udzielić :)
    Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :). Mi zajęło sporo lat zanim nauczyłam się przyjmować pomoc. Chciałam uchodzić za silną i zawsze niezależną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki mi się bardzo podobają! Szkoda, że nie uchyliłaś rąbka tajemnicy i nie napisałyście skąd je kupiłaś :D Kiedyś podobne widziałam tu, ale zgaduję, że pewnie nie w tym sklepie. Poza butami bardzo podoba mi się pikowana kurtka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki są z H&M, a płaszczyk z Reserved :>

      Usuń
    2. chyba z kolekcji jesień 2004

      Usuń
  4. To prawda, ja sama też nie raz odmawiałam pomocy - jak pomyślę o tym z perspektywy czasu to trochę dziecinne, a tak jak wspomniałaś - razem raźniej ;D

    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za outfit

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia kochana.
    Ja zawsze z ogromną chęcią oferuję pomoc innym, nawet w takich najmniejszych rzeczach staram się pomóc. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię pomagać innym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjmowanie pomocy wcale nie czyni Cię słabym, a jej oferowanie nie zawsze musi być odbierane jako akt litości. Jeśli potrzebujesz pomocy zawsze powinnaś ją przyjąć (przynajmniej tak uważam). Dzięki temu często łatwiej nam sobie poradzić z problemami, a kiedy już z nich wyjdziemy możemy też pomóc innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :D A co do pomocy.. nawet największy siłacz będzie potrzebował jej bo wiadomo, nie da rady z czymś rady z tym, co potrafi tylko np szczuplejszy osobnik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja potrafię prosić o pomoc i pomagać innym, w grupie siła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem się zdarza, że wolę coś zrobić sama, a dopiero jak sobie z czymś nie poradzę, proszę o pomoc. Myślę, że powinno się bez problemu pytać o wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą. Bardzo często wolimy odrzucić czyjąś pomoc sądząc , że dokonuje on aktu łaski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądry post. Ja sama często odrzucałam pomoc, a korzystałam z niej dopiero gdy byłam już praktycznie na przysłowiowym dnie.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie :) Lubie takie ciemne stylizacja ^^ Buty wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tam wole przyjąć pomoc niż później się jeszcze bardziej męczyć

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Na chłodniejsze dni super:) Jeśli chodzi o pomoc to fakt że ciężko czasem o nią poprosić. Ja jestem typem człowieka który uważa że ze wszystkim da sobie rade sam a nie zawsze jest to prawdą:(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam wolę dążyć do celów sama, nie mam mentalności owcy w stadzie.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój najnowszy blog modowy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kiedyś miałam taki problem, że chciałam być zbyt samodzielna, zupełnie niepotrzebnie. Jednak wiem, że czasem naprawdę warto przyjąć czyjąś pomoc.
    Piękne zdjęcia z bardzo ładną stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja, szczególnie podobają mi się botki na szpilce. Wyglądają elegancko, ale i wygodnie. Chcę kupić podobne, szukam też sandałków na lato.

    OdpowiedzUsuń