piątek, 13 października 2017

Wzór




Czy wy też tak macie, że jedna osoba w klasie lub w szkole czymś się wyróżni, ma swój własny specyficzny sposób bycia i nagle wszyscy naśladują tę osobę?

Otóż u mnie tak właśnie jest - co niezmiernie mnie irytuje. Nie jest to fakt iż nie przepadam za tą postacią czy postawą jaką prezentuje.

Jest to dla mnie głupie by wręcz małpować kogoś. Jeśli mi się coś nie podoba po prostu tego nie noszę mimo iż dla kogoś to może być hit. Niestety czasami tak jest, że skoro ktoś to ma to ja też muszę. jedna rzecz, druga, trzecia i nagle całkowicie kopiujemy tamtą osobę, pomimo że nam się to nie podoba lub źle w tym wyglądamy. Jeśli się inspirujemy - w porządku, ale kopiowanie kogoś 1:1 to na prawdę przesada. Tym samym zatracamy siebie, nasz własny styl.

Powinniśmy być różnobarwni, a kopiując innych po prostu stajemy się szarzy...

Bądźcie sobą, a nie bezmyślnie naśladujcie innych.



25 komentarzy:

  1. Interesujący wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100% :)
    Kopiując kogoś zatracamy swoje własne "Ja".
    Ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze trzeba być sobą! Zgadzam się całkowicie :)
    ps. zaobserwowałam Twojego bloga - zostaję na dłużej!

    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze to właśnie być sobą :) Nie ma co naśladować innych <3 Zgadzam się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopiowanie stylu - jak ja tego nienawidzę! Wymyślisz coś i nagle ktoś kradnie Twój pomysł bo tak łatwiej... Ładnie Ci w tej stylizacji ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykle "małpują" osoby, które nie mają poczucia własnej wartości, pomysłu na siebie. Nie jestem fanką takiego zachowania :) Extra stylizacja !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku piękine wyglądasz,jak królewna śnieżka od razu mi się z nią skojarzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam serdecznie i czekam na jesienne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  11. inni też dają nam inspiracje do tego by znaleźć swój własny styl, także nie zawsze kopiowanie to coś złego, oczywiście bez przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają inspiracje, ale jak ktoś kopiuje 1:1 to już nie jest tak fajnie :/

      Usuń
  12. Znakomita stylizacja, ja osobiście dodałbym okulary i było by pięknie :)

    OdpowiedzUsuń