czwartek, 21 września 2017

Zakazany Długopis® + KONKURS!

Czasami jest tak, że czegoś nie możemy zapamiętać lub nie mamy czasu, albo po prostu nam się nie chce, a mamy następnego dnia kartkówkę lub sprawdzian. Wtedy z pomocą przychodzą ściągi, jednak nie zawsze jest to takie łatwe. Tutaj z pomocą przychodzą nam długopisy marki  Zakazany Długopis®.

Z bliska doskonale widzimy tekst naszej ściągi, a nasz nauczyciel widzi zwykły niebieski długopis!
Na ściądze spokojnie można zmieścić notatki z kartki A4, gdy pomniejszymy tekst do 3px i wciąż będzie dobrze czytelna i nie do zauważenia przez innych!



Z okazji zbliżających się drugich urodzin bloga mam dla Was konkurs zorganizowany razem z marką Zakazany Długopis®!
Do wygrania jest 5 długopisów!
ABY WZIĄĆ UDZIAL NALEŻY:
• Polubić fanpage na Facebooku: Zakazany Długopis®
• Obserwować mój blog

WZÓR ZGŁOSZENIA W KOMENTARZU:
Lubię stronę na Facebooku jako: (imię i pierwsza litera nazwiska)
Obserwuje blog jako: ...
E-mail: ...

KONKURS TRWA OD 21.09.2017 r. DO 10.10.2017 r. DO GODZ. 23:59

DO WZYWCIĘZCÓW NAPISZĘ MAILA DO 12.10.2017 r.


9 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! 😄😄
    Lubię stronę na fb jako: Wiktoria Cassy N
    Obserwuję bloga jako: Książki według Wiktorii
    E-mail: ksiazki.wiktorii@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki długopis to dobra rzecz chociaż ja tak robię że zwykłym ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki mały długopis a jak pomoże w ściąganiu na kartkówce? Ja pamiętam długopis z rozsuwaną folią na której można było różne rzeczy pisać.

    Pomysłowy długopis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki długopis może czasem uratować życie ;D

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. wzajemna obserwacja? https://strefabezeluszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to byłam taką sierotą życiową, że ściągać nie umiałam ,więc nie ściągałam. A jak próbowałam to mi nie wychodziło. :D No może kilka razy coś tam się udało na farcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o takim długopisie. Szczerzę to wydaje się przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie i faktycznie może się przydać. Ja co prawda bardzo lubię długopisy metalowe ale takiego z chęcią bym sobie wypróbowała. Świetne dla ludzi, którzy lubią ściągać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czego to niektórzy nie wymyślą. Ludzka kreatywność nie zna granic, a z pewnością większość uczniów opanowała korzystanie z takiego długopisu na sprawdzianie do perfekcji!

    OdpowiedzUsuń